Sun sun sun here we come

Well hello there! Funny funny that you're here, uninvited and all. Men du är jävligt willkommen iaf, för finns det hjärterum finns det stjärterum <33

Sitter och skriver på den söta minidatorn som far min har införskaffat sig; den väger ynka ett kilogram! Längtar till framtiden (typ 5 år) då alla kommer ha sådana här små datorer och då dom kommer vara ännu bättre på något vis. Idag har jag sovit tillräckligt många timmar för en gångs skull, det ägde. Träffade Hillevi en schväng, har även chillat hos Mollsan medMollsan och Lova. It kind of ägde. Synd dock att så få till inte hade möjlighet att närvara

Seriöst jag gillar MGMT skarpt; jag menar lyssna på "Time to pretend", den bara skriker sommar! (Syftar inte så jättemycket på texten direkt, mer bara soundet). Tänker på chill i en varm park, solen skiner, festival, livet leker och steker typ. Exakt en månad kvar nu, en månad kvar till livet börjar.

Okej den här juicen var sjukt god. Tänkte att ni kanske ville ha något intressant att anteckna. Igår chillade jag med Hanna, Elin, Linn och Louise och det var mucho trééévligt. Vi åt ljuvlig jordgubbs/hallonpaj med vipsig vanlijvisp samt såg lejonkungen (första gången sen högstadiet). Jag tror att Hanna & Elin blev less när jag och Linn citerade alla scener i princip. Men ovärt att lära sig replikerna om man inte får glänsa med kunskaperna????

Dock kan man skippa Simbas gayröst men även en riktigt pinsamt dålig tillagd scen i den nya dvdversionen, serri vet ni hur dåligt tecknad Simba var? Det är alltså en ny låt dom lagt till i början av filmen och det vara bara ostämning.... Orka försöka förbättra ett mästerverk, det kallas idioti.

Det kallas att jag går nu, ska chilla vidare i denna oändliga virtuella värld eller något liknande

Hejra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0