taize? håkan? sommar?

Varje dag som går är en dag närmare sommarlov, och ännu en dag närmare Peaaace och jag T-A-G-G-A-R lite. Bara lite. Bara JÄVLIGT MYCKET. Sommar = livet. Älskar för övrigt att Linnizz äntligen tagit det mycket goda beslutet att joina med på resan! Nice.

Till the gang: Vi fick hälsningar från France idag, iofs kommer hon hem imorrn men lägger upp bild på vykortet ändå. Ni får se kortet IRL sen, bara hojta.

                 

Ska bli nice att träffa henne igen imorrn, det var ju ändå en stund sen sist menar jag.

 Får jag förresten bara fråga någon exakt varför jag lyssnar på Håkan Hellström just nu? Alla taggade honom lite för mycket på högstadiet, och jag hatade inte direkt, men jag förstod mig inte riktigt på honom. Men "Gårdakvarnar & Skit", "Hurricane Gilbert" och "Bara dårar rusar in" ger mig feta minnen från åttan. (minnena kommer från att jag "tvingats" lyssna på honom och BD oändliga ggr med kära kamrater) Så ere med de va

Bara dårar rusar in

hejz


Kommentarer
Postat av: Linnéa

att hon signar vykortet med Lova Öberg? känns ju inte som att vi känner asmånga som är i Taize just nu och heter Lova

2009-05-25 @ 23:19:18
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0