Ida Random

Back at home again, och se där - klockan är spöktimmen redan slagen! Så välkommen hit alla andar och gör mig sällskap. Har varit hos mina bröder once again. Vi tänkte grilla men eftersom det blev kyligt så dissade vi den idén och som tur var hade Vilhelm fattat vinken och gjorde asgóóó vegetarisk wok istället. Men för mkt sambal oelek, man kan inte njuta av mat till 100 % om man måste dricka vatten 24/7, av den anledningen tänker jag dissa Thailand för all evighet.


Kanske inte.
Med fraser som "När man har kaffe, chips, öl och cigg kan man inte klaga!", "Du är inte lugn!", "Du kommer att misslyckas efter studenten", "Jag ska bli kötterian - jag ska BARA äta kött!"
 och två nya ord: efterstörd och värdekass (gissa vad de betyder) så lämnar jag denna kväll bakom mig. Tillägger dock först att vi såg Rainman, och när jag skulle hem regnade det. Blev rädd för min skinnis framtid men med en oversize regnrock så säkrades den


för vem gillar inte bubbelplast?

Mucho trevligt iaf, och nu taggar jag Nationella imorrn <3 Slipper iaf cppsykologiläraren så det gör fan inget. Nice dag i skolan också; many laughs you know. T.ex när Tinika och Isidor skulle bestämma ett tema på deras porträttfoton: "Temat är foto". Även när Hanna sa: "Det smakar som olagad havregrynsgröt", jag svarar : "Du menar havregryn?"

Applådklassen. Nu måste jag styra upp min sömn snart dock, ändå värt

¡Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

nu blev jag sugen på cigg nöjd att jag skrev en kommentar?

2009-05-08 @ 14:10:30
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Linnéa

TJA tänkte bara meddela att man ska inte dricka vatten om man äter stark thaimat, man ska äta ris för det är det enda som hjälper, vatten gör det oftast värre. Iallafall enligt thailändarna själva :D

2009-05-08 @ 18:00:14
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0