ebba röd

Ground control to major tom
Ground control to major tom
Take your protein pills and put your helmet on


Jag är ju lite trög ibland men ikväll gick det upp för mig att Ebba Grön bildades i Rågsved, där Eija bor. Varför tänkte jag inte på det när jag var där, det är coolt ju? Jag skulle ha slickat på gatorna, fast det skulle jag iofs inte ha gjort. Men jag skulle typ gjort det i Liverpool (och NEJ Tinika, de är inte hypade - who are you undrar jag?????).

Hur som helst; Jag har varit i Rågsved, jag heter Ebba i mellannamn och Ebba Gröns sista spelning var i Norberg 1982. Sammanträffanden??? Tror inte det!!!


hittade en chill bild på amazing internet; hippies som protesterar (fredligt) emot soldater av vietnamkriget

"Ät inte danskt griskött - deras grisar behandlas grymt" (obs ej ordvits bara det bästa ordvalet) resonerar vissa. Jaha, för det är ju ändå så att ALLA andra djur behandlas hur bra som helst? I don't understand the discussion. Alla ska göra vad helst som känns bäst för en själv utan att bli hatad. Men man ska inte försöka få saker att låta bättre än vad de är, för sanningen är ganska onödig att glorifiera utan anledning?  Vill även tillägga att jag har svårt för folk som inte kan acceptera andras åsikter, vad är vitsen?

Imorrn ska jag ta hem örngottet som jag gjort screentryck på idag, av John Lennons fina ansikte, det kommer ÄGA.

 Tiden är lite för läskig för övrigt, varför sprang den iväg när jag inte hunnit göra en promille ens av allt jag ska göra? AHHH men snart sommarlov iaf chill nice värt hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0