kulturnattaaaaaaaaAAAaaaAA

It's on America's tortured brow
That Mickey Mouse has grown up a cow
Now the workers have struck for fame
'Cause Lennon's on sale again
See the mice in their million hordes
From Ibiza to the Norfolk Broads
Rule Britannia is out of bounds
To my mother, my dog, and clowns

But the film is a sadd'ning bore
'Cause I wrote it ten times or more
It's about to be writ again
As I ask you to focus on

Intensiv dag men kul har jag haft! Idag har jag, tillsammans med andra:

 Servat modeller =jobb, köpt ram till min 16åriga födelsedagspresent från Lova, lyssnat på David Bowie och Depeche Mode, sett två regnbågar, stått i ösregn med skinnjackan, sett lite för många fejkade fjortisfyllor, ätit vegetarisk rullpizza på apberget *Äkta Umebo*, blivit attackerad av flygande cdskivor, njutit av cigarill, sett Mikaela ta emot förstapris i K-ung = asbra systemkamera (GRATTIS!!!!), sett ASsnygga sminkningar, knarkat halstabletter, lånat asmånga bra skivor, sett världens konstigaste/speciellaste/annorlundaste band "Jannarna" (alla i bandet hette Janne...) och tusen andra grejer.
Men sist och inte minst: Sett Vilhelm & Amandus i Plector & Kiwi maddog och sett Hillevis modevisning. Funny stuff!

Som tur var drog jag och Jessica från stan i tid, för ni vet ju att kulturnatta inte är världens roligaste...hmmmm. men vi hade trevligt iaf, älskar mariehemsängarnas permanenta kvällsdimma

Dagens plus:
  • Trevliga människor
  • Att vädret trots bl.a regn ändå var nice
  • Värt att vara ute nästan en hel dag i sträck
  •  Att jag äntligen fick se Kiwi maddog live
  •  Fick tag i det sjuuuukt goda teet at last
Dagens minus:
  • Min sjukhet
  • Min röst som är cp på grund av min sjukhet (den e fucked up!!!!)
  •  Att kamerabatterierna tog slut innan Linnéa och Hillevi kom ut på scen på modevisningen.... Löste sig dock, ska sno bilder så...
Nu ska jag inte slösa mer tid på this fucking shit hejraaaa

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag såg dig allt! Dina bröder är riktigt duktiga ja! Men när Amandus spelar gitarr - det är DÅ hakan åker ner på en (!)



Vi är båda de yngre systrarna, var tvungen att kolla upp dig haha



2009-05-24 @ 14:14:53
URL: http://ingobingo.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut bilder på mina senaste inköp! Vad tycker du om mina nya skyhöga skor? Kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)

2009-05-24 @ 14:19:46
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0