Tisdag 19/5-09

Jag och Jenny har pratat litegrann om fördomar nu, och man kanske tror sig vara fördomsfri, men de flesta har nog mer eller mindre några fördomar. Det kan vara om emos, fjortisar, esteter eller vad fan som helst (dock tänker jag mig att fördomar om dessa tre fack oftast stämmer men... haha).

 Jag har nog mest fördomar om amerikaner skulle jag tro. Speciellt amerikaner bosatta i Texas. Min bror ska till Texas i juli och jag har bett honom kolla hur folk är där - ska bli spännande om man har rätt eller ej!
 En typisk Texasbo ♦ = överviktig, jävligt religiös, republikan, medlem i KKK, pratar med ful dialekt, älskar countrymusic och hatar europeer. Jag ska aldrig bli Texasbo, och det kan jag inte heller och jävligt tur är väl det.....

Idag har jag upptäckt att screentryck är kanske huuur kul  som helst och samtidigt så jävla enkelt! Ni som chillar kring eller på Midgård får se de färdiga alstrena när det vankas utställning in the green room ya know. Jag har även varit så jävla dryyyg idag! Typ världens drygaste människa mot asmånga, hade jag varit folk i min närhet under dagen hade jag skjutit skallen av mig! Varför sköt ni mig inte????? I would have deserve it yeees indeed I would

Borde gottgöra mig själv genom att bjuda folk på något... typ baka eller nåt. Olyckligtvis känner jag att jag är på g att bli sjuk, jävligt ostämning - så jag tror ej jag orkar. Ska fortsätta att lyssna på musik och se the very exciting sequel to Desperate Housewives  soon yeah

Imorn blire besök på gamla fängelset på Ö-malm = jättenära där alla bodde förrut, bodde själv en parallellgata därifrån. Älska Ö-malm (L). Dock är det väldigt renoverat därinne så det blir väl inte så spännande som det hade kunnat bli att gå in där (för närvarande ett vandrarhem och fik i lokalerna) men det är skönt att slippa andra drüga lektioner så man tackar ej nej liksom baaa!!!


hejz

♦ Btw så gav Tinika ungefär samma beskrivning om fördomar angående Texasbor TILL en Texasbo på the one and only - omgle - och det var gaaalet

PS Kände en texasbo en gång. Det där stämde ganska bra, men han var ej fet. Jävligt religiös dock... DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0