ons 27/5 2009

pieces of what
we used to call home

ÅHHH vad jag hatar min hals. HATAR. Hatar smärtan och hatar att hosta, på eng. imorse var jag fan tvungen att springa ut ur klassrummet för att jag fick feta hostattacken. Ledde till att jag missade en del av "Wallace & Gromit åker till månen" (iom att kursen är avslutad så chillar vi istället för att göra "riktiga " saker), lol... Men men , lev iaf nöjd med resultatet på Nationella Eng. B så det är ju bra!

Nu har vi även gjort bort kuhiredovisningarna, känns skönt. Har kommit fram till idag att jag förmodligen inte kommer fara till Gotland i sommar ändå, av flera skäl. Dels för att jag är borta samt jobbar, men också för att alla i min familj ska åka under olika delar av sommarn och det känns inte alls som samma sak om inte alla, eller åtminstone majoriteten av familjen är där samtidigt. Nu fick ni typ enda nackdelen med att vara en stor familj; det är svårt att tajma olika saker eftersom det är sällan som alla kan samtidigt.

Men jag sörjer ej allt för mycket för jag ska till LONDON i höst och det kommer asäga! Sen kan jag dra till Gotland nästa sommar när jag ändå är 18 = kan chilla på flera mysiga krogar i Visby. Ändå chill, nice, värt?



Tog även hem mitt örngottsscreentryck idag, fett nice! Nu kan jag vila mot John Lennon som Hannis sa, fiiint :)
(Uppgiften var inte själva örngottet, utan tavlor. Men jag gjorde andra tryck för skojs skull)



 En annan positiv grej är att min piercing känns läkt nu, ska dock fortsätta rengöra tills det gått 2 mån, dvs om 2 veckor, men jag gillare! Gillar att den läker fint menar jag <333

hejzzz

PS. Nice att träffa Lova idag! DS
PPS Nice med halstabletter nu, tackarrrr! DDS

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo, hade varit nice att vara kung på något instrument... men så är dock inte faller haha.



Jag är lillasyster till Erik, sångaren i Plector :)

2009-05-27 @ 20:31:55
URL: http://ingobingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

eyyy london va????



och jag är ju också 18 nästa sommar, låter fett nice att hänga i visby så jag kanske hänkar;)

2009-05-27 @ 21:32:36
Postat av: Emma The Queen

ahhh london you say??? jag joinar om jag får och kan lol herå

2009-05-27 @ 22:35:36
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0