time to pretend

This is our decision, to live fast and die young.
We've got the vision, now let's have some fun.
Yeah, it's overwhelming, but what else can we do.
Get jobs in offices, and wake up for the morning commute.

Forget about our mothers and our friends
We're fated to pretend
To pretend
We're fated to pretend
To pretend


Bebisrösten (kan alla sluta tycka att hon låter som en bebis, nu har tre-fya st sagt det oberoende av varandra, dryga :( ) sjunger för mig. Men jag skulle egentligen taggat mgmt istället om det vore så att jag hade ljudkort på datorn, men så er ikket fallet. Använde pappas dator nyss iaf så då stekte jag med deras album (L). Det känns mysko att sitta vid en stor skärm nu, man vänjer sig fett fort med den lilla djäveln.

Ändå nice med ny vecka, innehållandes soool och vår och glass och ett steg närmare tionde juni yeeeah. Det faktumet att jag har mattenationella imorrn och att det blir ett ickebetyg på det provet ger jag fan i just nu. I couldn't care less! Nej min och Linns plan äger: Försöka göra provet ca 1 h av egentliga 4 h för att därefter glida till stan och steka i solen med glass


(tänkte inflika att jag till sist fick en sådan här spec-enkrona, så som jag drömt om det! Avis blir du nu va, inte sant???)

Dom andra jävlarna (även kallade "Dom smarta") som redan läst matte B kan steka till 13.30 = nice sovmorron. Hoppas dom njuter av det jäääävligt mycket. Nu har jag inte ätit kött på en vecka och en dag och det går finfint. Exakt i denna sekund så äter jag nudlar med svampsmak :) Har konstigt nog inte varit sugen på kött alls överhuvudtaget. Inte ens igår när övriga delar av familjen åt kyckling, medans jag och Lova åt en asgooo tomatsås osv.

Förlåt Emma för att jag dissade psykologin men märk väl att jag inte dissar dig, utan cpäcklet som kallas för lärare. Hoppas du inte tar åt dig vännen ;) ;) ;)

Nu börjar jag tagga lördag faktiskt och gillar även hur sjukt jävla konstiga/fula kläder jag kommer att ha. Men det blir nice. Man måste kunna bjuda på sig själv, vem ska man annars bjuda på?

Men nu ska jag chilla vidare, gör det du med!

¡Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

hahahhaahah fan vad snuskigt det lät som om ni bara åt tomatsås! då hade jag spytt

2009-05-11 @ 18:24:46
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: / Filippa

jävla matkonservatist :(



men jag skrev "...åt en asgooo tomatsås osv."



osv = och så vidare



således syftar jag på att jag åt tomatsås med andra tillbehör :D:D:D:D

2009-05-11 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0