birthdays, chill och jobbbb

Tjatjatja! Den här dagen har vart sjuuukt lång men på ett positivt sätt. Har haft trevligt hela dagen faktiskt, älskar att Midgård består av underbara människor. Var inte hemma mellan 08.00-23.00 men sådant är nice också, nice när man gör massa funny things en hel dag i sträck.

Vi följde alltså med till Lovas syster efter skolan några st, och fikade jordgubbstårta och hade oss (vi fikade utomhus = världens bästa väder!!). Sedan stack Linnizz & Molly medan jag & Karin fixade med ögonbindel och vandrade iväg med en temporärt blind Lova. Sedan kom *hemlig* chaufför a.k.a Monka och vi körde iväg med Lova till hennes överrasknings grill & chillpartey med kamrater kära kamrater på Dödmans Udde. Världens bästa väder hela dagen och kvällen och jag älskar fan i mej Nydala. Hur som helst en mycket trevlig kväll, tackar!

När jag kom hem såg jag att jag fått brev från Landstinget och det första jag sade var "Men vad faaaan vill alla idioter kan de sluta terrorisera mig med en massa jävla brev eller??!!" eftersom jag får äckliga cpbrev från typ biblioteket, drygtandläkaren, Midgårdsskolan eller fan och hans jävla moster hela tiden med innehåll liknande "Hej vi är dryga och nu måsta du göra det här för vi vill jävlas med dig bla bla"

Men i alla fall så fick jag allt svälja mina ord eftersom brevet innehåll ett konstaterande att jag fått jobb inom Landstinget i sommar, CHILL!!! Det känns jävligt orättvist för jag känner flera som sökt asmånga jobb utan att få nåt; och så går jag här och dankar och sökte ETT jobb, och nu har jag dessutom börjat chilla mer än någonsin både med skola och jobbplaner och lik förbannat får just JAG jobb. Orättvist förvisso men jag tackar fan och tar emot

PS Gillade te & deepshittalket med Monka här fram till nyss. Sådant äger. Och John Lennon är underbar.DS

Ses imorrn på FeEeeeEEEeeeEEkkKkkKKkkkKkEeeeeeEEenNn yeah! Skall fota mucho.

Hejz

Kommentarer
Postat av: Anonym

GAHHHHH FICK DU JOBBET!!!

du lär inte jag fått det eftersom jag inte fått mgt brev :(

2009-05-16 @ 11:37:08
URL: http://blondinmolly.blogspot.com
Postat av: Anonym

vilken period osv? med vad?

2009-05-16 @ 11:37:34
URL: http://blondinmolly.blogspot.com
Postat av: Emma The Queen

så JÄVLA sjukt filippa!!!!!! du har sökt ETT fucking jobb och du får det????? vad fan vill världen mig?????????????? AAAAAHHHHHHHHHHHH

men grattis till dig i alla fall!!!!!!!!!

2009-05-16 @ 15:21:08
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till jobbet! Extra pengar är aldrig fel! Vad är det för jobb och hur mycket kommer du tjäna? Jag kom precis på att jag skulle ringt dig så sorry about that, i'll do it as soon as i can! ;D

2009-05-16 @ 16:18:05
URL: http://Jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0