bullllllarrrrr och allt

Klappa takten alla bagarbarn - Bullfest, bullfest hela da'n!

Jag ska fan styra bullfest till mina klassisar efter att all äcklig skolskit är överstökad. Fast just det, jag glömde ju - Det tar ju aldrig slut eftersom att detta är ett neverending brinnande helvete

Men bullar är gott.

Mest av allt i hela världen så önskar jag att jag var på Peace & Love exakt just nu; med världens bästa sällskap, med goda drycker, perfekt väder och med huuur bra musik som helst. Orka vänta 6 månader...





Med denna bild skickar jag också alla mina hälsningar till min kära vän ETQ som olägligt nog blir sjuk nu, precis innan sceniska och allt. KRYAAAAAA KAMRAT (L) (L) (L) pussss

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

åhhh TACK älskade vännen! (L)



ska försöka bli frisk nu alltså :) PUSS

2009-11-15 @ 20:59:24
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0