Den här pennan är röd . Är du?

Nu är det inte ens roligt längre:

  • Svenska B Nationella Tal
  • Samhällskunskapsredovisning á 30 min om Obama som Fredspristagare
  • Svenska B Nationella Skriftligt
  • Individuell skrivuppgift utifrån grupparbetet/redovisningen i Arbetsmiljökunskap (Kemiska Hälsorisker)
  • Individuell skrivuppgift Samhälls. om Obama som Fredspristagare (=seriös uppsats)
  • Individuell skrivuppgift om Monacos statsskick som jag aldrig kommer sluta att skjuta upp
  • Den slutgiltiga portfolion i Fotokursen, innehållandes 10 asbra bilder
  • Foto teoretiskt prov (kan tillägga att jag inte kan ett skit om sånt)
  • NuKo skriftlig uppgift "Den manliga blicken"
  • PA100 som jag knappt påbörjat
  • Uppgift Islam/Kristendom - Jonas Gardell - Religion
  • Ett nytt grupparbete i religion (vet ej vad det handlar om, dissade den lektionen) med 20 min redovisning
  • Fördjupningsuppgift i bild som är avgörande för betyget i en 100poängskurs
Och innan det här har det varit likartad skit hela jävla hösten!!!!! LÅT MIG SLIPPA


Nu går jag och spyr

Men först ska jag skriva klart talkorten....


Kommentarer
Postat av: Monka

Åhh, teoriprov i foto haha! Heelt otroligt, jag kunde typ ingenting på mitt x)

2009-11-16 @ 23:20:19
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag lider med dig ska du veta! Blicka framåt mot balen & Studenten så kommer det kännas lite lättare, inte långt kvar nu!

2009-11-17 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0