Ebbaebbaebbaebbaebbaebbaebbaebba

orka


Såg Ebba The Movie nyss, så sjukt underskattat band. Jag har alltför länge velat leva på åttiotalet. Eller varför inte sextiotalet? Men även sjuttiotalet. Hata 2000- ....

MUF besökte Midgård idag. "Ta gärna lite förfriskande godis så här på eftermiddagen. Eller det kanske är förmiddag nu?"

Jag vill inte ha ert jävla moderatgodis, det kan ni fan äta själva era svin. Ät och spy. Sen kan ni dra

Jag har inte varit i Holmsund sen klockan 04.00 då sista flyttlaset begav sig därifrån, en augustinatt 2006. Imorgon ska jag dit igen, trots mitt löfte om att "Aldrig mer i mitt liv besöka denna jävla skithåla!"

Vet ej om det känns bra eller dåligt. Det känns inget. Orkar inte känna något.

Nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: mollsan

"Jag vill ha ett jävla moderatgodis"



Jasså det villl du lilla gummsan??

2009-11-12 @ 18:10:07
Postat av: /innehavaren av denna blogg

haha, en liten kråka gjorde visst så texten blev fel; korrigerat nu!

2009-11-12 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0