jag och mitt kaffe

Talet gick fan bra för mig och mina klasskamrater, ämnet var ju absolut det bästa att hålla tal om (relationer). Av någon konstig anledning så var jag inte nervös heller innan. Till skillnad från förra talet som gick så sjukt dåligt så kändes det här bra.

Redovisningen med TEAM SAM (dvs hannizz, nils unt me) gick fan bra! Skrattade inte, vilket vanligtvis brukar vara ofrånkomligt/standard när jag och Hanna redovisar tillsammans. Dock väldigt kul när grupperna skulle diskutera frågor som vi höll i, och sista gruppen sade:

"Vi tycker samma som dom andra.". Detta är ju det stereotypa svaret som alla hjärndöda ointresserade fjortisar alltid säger, och vi hade även skämtat OM att de skulle säga så, FUNNY YES!

Då kunde jag minsann inte hålla mig för att le.

Idag fick jag mitt VISAkort och har även lärt mig hur internetbanksinloggningen går till, simpelt as hell. Jag njuter fortfarande så mycket över varje handling jag är berättigad att göra som artonåring <3<3<3

Imorrn:
Skriftligt Sve Nationella i cirkus 4 h, Därefter SCENISKA PROJEKTET (taggar asmkt!!!), middag hos mor och eventuellt utgång till Pipes! It's gonna be good, so good

Nu ska jag kirra en del grejer innan DH börjar, så au revoir!!!!

PS Läste kissies blogg för första gången på ett halvår. Jag ska aldrig mer någonsin läsa den igen, jag blir bara så jävla arg. Hatar kändisbloggar. Hatar kändisar DS

Kommentarer
Postat av: Monka

Sceniska och Pipes blir finfint! :)

2009-11-17 @ 22:57:14
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0