ramlar

Lyssnar till partylistan vi gjorde igår, painting ma nails och diverse andra grejer, samtidigt som taggen inför ikväll växer enormt!!! Min sjukhekt har minskat drastiskt (så jävla bra, tack!!!), och min hals är verkligen on the g, medan kroppen i övrigt mår cpprima :):):) Blir typ aslycklig över att denna helg som jag befarade skulle förstöras, tydligen blir asbra istället (L)

Har taggat "Palace Station" (Melody Club) överdrivet mkt, det beror nog på att jag glömt bort att den överhuvudtaget existerade, att jag älskade den när jag var liten, alternativt att låten är bra på riktigt. Vem veeet???

Fast man måste inte veta. Nu blir jag typ asstressad av tiden också, better be leaving!

(jättetråkigt inlägg osv men jag var tvungen att få utlopp för min tagghet helt enkelt!)

PS Vad fan är felet med tjejen i "Spasm eller Orgasm"grejen på VK Ung idag; hur fan kan man på riktigt tycka att julafton är årets BÄSTA dag, om man är äldre än 10 år?????? Don't get it... DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0