Rubber Soul

Plugg idag med Hanniz och Nizze, och trots 2 h's fikande och "chill @ Maximaxi" (med drömmar om delikatesser) så gick det faktiskt oväntat bra: and we did finish the work! Vår redovisning kommer äga ashårt och jag ska fan i mig inte skratta (får se till att inte titta på den flinande pedofilgubben som är med i Nobelkommitténs filmklipp bara)

Jag valde världens sämsta skor för dagens väder; vilket resulterade i vatten överallt, plask plask. När vi drog hem så matchade inte bussjävlarna med varann (föga otippat...) så jag fick gå från NUS med redan cpblöta + kalla fötter. Ungefär likvärdigt med att vada barfota i isvatten, MMMMMM I LIKE

Men det har jag rådit (kan man säga rådit? Råda, rådit, rått???? öhhhm....) bot på nu med ett nice nice fotbad och grejer, var t.o.m så ambitiös att jag målade naglarna röda :)

Nu ska jag ÄTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

And the biking-times was from now on over, until March or something

PS idag fick jag en "aha"upplevelse så nu är jag 100% på det klara med hur min första tatuering kommer att se ut och placeras, värde. DS

Kommentarer
Postat av: Elin E

Det blir gött med en ny dator ja!



Haah. Att hålla sig för skratt när man vet att en gubbe flinar på en film, lycka till :P Om man vet att något är kul och att man är orolig för att man kommer skratta åt precis en viss sak så blir det ännu svårare att stå emot. Man tänker för mycket helt enkelt. Men det går nog bra :):P

2009-11-15 @ 19:02:19
Postat av: Monka

Råda, rått, rådde blir det väl?

Att råda, jag har rått, igår rådde..? Kanske :P



Duu tell me all about your tattoo plans :D

2009-11-16 @ 00:18:52
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0