Sharpen my body like a pen

Snögubben på min handrygg vittnar om att jag besökt Scharinska a.k.a Scharren för första gången "på riktigt" i mitt liv. Utan att ens ha varit på andra krogar bortsett från puben Pipes, så kan jag garren berätta att det KLÅR ALLT!!! Musiken, interiören, människorna, ALLT ALLT ALLT.

Jag och Hanniz hade best evening ever på jääääävligt länge  och det ägde så hårt. Kiwi Maddogs spelning var sjuuukt bra, och volymen var så underbart skadande hög att det kittlade i öronen, energin på scen var helt enkelt g-g-g-reaaat.

ÄLSKA SCHARREN ORKA VÄNTA TILL TJUGO?????


Kommentarer
Postat av: Monka

Haha, dags att börja längta tills du är 20 nu? :)

Jag hakar på charréééén nån gång :)

2009-11-22 @ 17:38:35
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0