tagg

Lyssnar på en asbra spotifylista. Den borde delas med alla, så bra är den. Inte jag som gjort den dock, ledsnar alltid på mina egna listor men vill samtidigt inte radera dem, vilket resulterar i att jag har ca 30 listor, varav typ 5 är värda...

Det var mys ikväll, middag på three crowns with tha gang minus Linnizz som tyvärr inte kunde (tråkigt gumsan, saknade dig! :(:(  ). Blev t.o.m bjuden på min mat <333 Sen drog jag och Lova vidare till stället man alltid hamnar på i slutändan, oavsett tid, dag, situation: Station. Lova frågade om jag ville hänga med på feeekKKKKkkKKkKeeeEE, men jag kände mig cptrött och otaggad så jag tackade nej

Bespar mig till imorrn istället, om man säger så!!!!

Vill även påpeka att jag förstör ALLA Hannas & mina redovisningar; och idag var fan värst. Jag KUNDE inte sluta skratta!!! Haha man har ju lite issues någonstans

Nu ska jag slutföra min kopp te och måla ännu ett lager black on ma nails (ledtråd: det är inför min utklädnad)

Vin till middagen med familjen imorrn, coolt, nice, chill, gott????

Checka VK imorrn, I'll be there någonstans på familjesidorna!

Hejzzzz

Kommentarer
Postat av: mollsan

blev du bjuden whooot??? missade jag det..



och btw, förstår att det är min spotifylista du lyssnar på :) det är ok du behöver inte säga att det är min men jag vet det

2009-11-07 @ 01:23:15
Postat av: hannaaaa

Fnihizz, skratt förlänger livet.

"Ojoj, om min fru öppnar en acetonflaska, då (jävlar) går jag igång!"

2009-11-07 @ 11:45:41
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0