Winston

Trots att jag ibland gärna påpekar hur bred musiksmak jag har osv (det är nu Lova säger: "Åh men du är så cool."), så händer det emellanåt att man blir less på den mesta musiken. Eller snarare så att man inte hittar den perfekta musiken för tillfället. Sådana tillfällen är underbara egentligen, det är nämligen då jag brukar passa på att hitta nya artister/band. Dagens nya blev således Jenny Wilson. Jag gillar det jag hör. Hennes röst är lite lik Ane Brun's på något randomsätt. Muy buen.

Såg Billy Elliot idag, en film jag inte sett på tusen år. Hade glömt hur fin den är! Åh, älskar Billy 4ever (L) Och hans bögkompis. Utan vidare recensionsyttringar här, så blir mitt tips: se den. See it, you must.



Istället för att genomleva sådana här ovärda deppmåndagar (alla deppade idag) i pissväder, så kan ni väl bju på liiite snö? Bara lite. För trevnads skull. Det är för fan Gammlia Julmarknad på söndag, kul att besöka den i lervälling...

PS Jag var på Ica idag och var fan tvungen att införskaffa en chokladkalender, trots att jag egentligen hatar choklad och jul. Vad är det för fel på mig, undrar man då. DS

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Nu kommenterar jag, NÖJD??

2009-12-01 @ 13:48:14
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

nej

2009-12-01 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0