22 oktober 2009

Find me in my field of grass--mother nature's son
Swaying daises sing a lazy song beneath the sun.

Mother nature's son.

År och dagar sedan jag lyssnade på B-sidan av The White Album. Synd, eftersom den är mycket lyssnandsvärd.

Blev extremt sugen att plöja igenom hela HPserien igen då jag såg en av filmerna ikväll. Det lär nog dröja, tid för sträckläsning är ju det man får prioritera sist av allt just nu känner jag, with all this school-crap hanging around. Pity.

Lov imorgon, och jag ska passa på att träffa folk jag sällan träffar, plus dom jag träffar ofta såklart också, och det kommer bli så lovely. Hoppas lovet inbjuder till mycket sömn, fika, chill,  samt en halloweenfest.
Måste även börja planera inför min egen fest nu, eftersom jag insåg idag att den närmar sig med stormsteg, medans jag själv inte planerat mer än att den skall äga rum, ungefär. ~Gästlistan~ börjar skrivas till helgen/veckan, so any suggestions - Then give me a call!


ser talgoxar hela tiden och de är fina, så här får ni en (tack hasse falklind-random som tar fina bilder och publicerar på internet)

Kommentarer
Postat av: Monka

Skönt med lov hörredu!

Då lär vi hinna med en och annan Café Victoria-visit :)

2009-10-23 @ 13:07:09
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

jag får komma på festen va? :-p

2009-10-23 @ 18:10:29
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

till ETQ:



tror de, men har inte bestämt rikti en, svår att veta fö man måste ju räkna ut hur många personer på antalet kvadratmetrar som blir brandsäkert :-P



hoppas!



till Monica: det ÄGERRRRR!!! japp, det får vi minsann göra!

2009-10-23 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0