29/10-2009

är hos hillevi nu, vi ska strax laga foodie sen ska jag följa henne till tåget. därefter blir det chill with ma friendzzz, blir nog nice men tråkigt att att ta avsked av jessigotten förstås... jaja hon kommer ju tillbaks till SJUNDE NOV IAFFFF!!!






serri, jag känner en sådan oro, det känns som att jag känner/vet vilka som var med i bilkraschen. det är så himla hemskt, tragiskt, obeskrivligt att så många ungdomar ryckts bort alltför tidigt, nu på senaste tiden. världen är för hemsk, orättvis... kan inte annat än skänka tankar till familj och vänner

och apberget fortsätter lysa av hedrande ljus

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

har gråtit i timmar.. du kanske vet det nu, men det var aron i min klass som kraschade. hans flickvän dog

2009-10-29 @ 19:44:06
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0