52 snabba

Du heter: Filippa
Smeknamn: filippen, lippen, fillie
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag sörjer inte, jag lyssnar på Beatles och blir glad igen
Beroende av: kaffe, frukt
Vad behöver du mest just nu: vila, och en riktigt fet, jävla nice konsert
Vad tror folk om dig? Förmodligen att jag är dryg och hetsig, men det är iofs inte ett påstående, det är ju ren fakta :):):)
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är SMART
Vad säger du för att imponera på någon? Inget speciellt, det som känns bäst

Hur imponerar man på dig? Tillmötesgående, insiktsfull, intressant som person, allmänbildad, musikintresserad
Brukar du skratta för dig själv? Haha, kanske lite för ofta (är typ schitzo) när jag läser knäppa saker som mina vänner + andra skriver på bloggar etc
Var bor du? Umeee
Trivs du där: Well yeees, I most certainly do!
Äger du några converse: 3 par
Sprit, cider, vin eller öl: vin eller öl, beror på tillfälle
Vad har du för mobil: Sony Ericsson bla bla, inte speciellt intressant
Nästa mål i ditt liv: Ta studenten, leva livet!
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Filippa/ Hallå
Vem ringde du senast? Hillevi
Antal timmar sömn inatt: 5-6
Sov du ensam: sisisi
Brukar du komma i tid: jag tänkte alltid att jag är en ”komma-i-tid”människa, och brukade vara stolt över den tanken, tills jag kom fram till att jag faktiskt är motsatsen…


När mår du bra: när jag är bland underbara människor, när jag lyssnar på/ spelar musik
När blev du fotad senast: idag
Hur känner du dig nu: trött, less, förkyld, hungrig, taggad på dusch, ont i huvudet, taggad på sömn, TAGGAD PÅ HELG + glad mitt i allt detta
Vanligaste färg på dina kläder: det har jag aldrig reflekterat över, det är nog lite blandat
Vad tycker du om fötter: ingenting speciellt
Vad saknar du: Stockholm, att spela i band, att ha en chill skolgång, sömn
Favoritdryck på morgonen: rött te, med honung i
Är du blyg? Det tycker jag inte
Sysslar du med någon idrott: Well no thanks?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det beror på vad man menar med kärlek, och om man tror på ytlighet
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: allt
Vad är det värsta du vet? Idioter, inskränkta människor, egocentriker, allmänhetens ignorans inför miljöproblemen, västvärldens förvrängda syn på lycka, våld
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Har ingen aning men åtminstone en-tre hunkor, olika
Vad längtar du till? London, min artonårsfest, tatuering

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaaaaa <333
Vad är det finaste du fått? Svårt, men min gotlandsring är en utav tingesterna
Om ett år?: Har förhoppningsvis flyttat hemifrån, jobbar, söker till folkhögskolor

Du samlar på: skivor
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen, jag är emo så jag lyssnar på musik/promenerar
Har du strumpor på dig nu: jag HATAR fan ordet strumpor, så jävla fult!!! Ja, jag har SOCKAR på mig…
Är det okej att gråta: är det okej att vara människa?
När grät du senast: i somras vad jag kan minnas
Bär du glasögon eller linser: inte dagligen
Vill du gifta dig: nej
Vill du ha barn: ja
Är du bra på att laga mat: myeees
Är du flygrädd: nej
Vilken är din favoritglass: krossad choklad, eller hallonsorbet
Tror du på ett liv efter döden: jag är inte emot tanken, men det är inget jag går och tänker på dagligen
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Röker du: hmmm, mmmm?
Vad är det viktigaste i livet?: vänskap, kärlek, musik, lycka, att få utlopp för sin kreativitet, vetskap/kunskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0