försvinn, jävla tingest

Jag hatar traktorer så jävla mycket. De är fula, låter skadligt/jobbigt mycket, de gav mig mardrömmar som liten (drömmar som inkluderar en traktor som kommer upp ur en toalettstol; man är inlåst på toaletten och har en säker död till mötes då fordonet strax kör över en) och framförallt i dagarna nu; de då håller mig vaken varje jävla morgon….STICK VA

 

 


Lista på för mig icketilltalande jobb:

 

  1. traktorförare -obviously
  2. optiker - har ni varit inne hos en optiker? tyst som i graven, ingte PART-A här inte...
  3. slaktare - är det inte uppenbart?
  4. något som kan kopplas till Vildis på ett eller annat sätt - även chefsposition ty vem vill vara ansvarig till denna verksamhet?
  5. sportkommentator - hur exalterad kan man egentligen bli av sport?

 

Lyssnar på två för mig nya Lykke Li-låtar. ”Everybody but me” och ”Possibility”, varav den sistnämnda är soundtrack till New Moon. Jag gillar det jag hör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0