still october

AJ min fingrar dog lite grann där ute, c-c-c-cold ya know

När jag inte bloggar vill jag blogga, när jag bloggar vill jag inte blogga. Dumma fenomen

Hillevi är bäst, det förgångna och framtiden i en salig blandning. Min bror spelade på Scharren. Jag är fortfarande 36 dagar bort från 18. Hare krishna hare krishna hare krishna nighty night

Can you take me back where I came from
Can you take me back
Can you take me back where I came from
Brother can you take me back
Can you take me back?

Måhända jag förmår mig till uppdatering på bilddagboken imorgon. Fast just det, det gick ju utför för den sidan för längesedan

PS jag taggar inte twilightserien men det är coolt att en låt av Lykke Li är med i New Moon. DS

Kommentarer
Postat av: Linnéa

huh är det bara 36 dagar till din födelsedag? känns fortfarande flera månader bort typ

2009-10-03 @ 16:16:21
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: tinika

Nalle (som har ett stort blått hus) (antagligen, hur många andra nallar är GAY) var fan jävligt gay och peddo. Så sant som det är sagt. Tyckte alltid attd et var lite obehagligt i början när han alltid skulle "lukta" på en. Typ "ÅÅÅåååååååh, du luktar som pannkakor med SYLT! blablabla" man typ, out of ma face!

2009-10-04 @ 00:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0