super sweet sunday

Lyssnar på The Libertines och kollar igenom gamla videor som jag filmat med la cámara, och det  fanns mycket smått och gott. Bl.a filmer från Iron Maidenkonserten på  Sthlm Stadion -08, cpfilmen som jag, Hanna och Elin gjorde när vi var så onyktra fast nyktra @ Elins' place in Saevarrr (de dansade och hade sig, great fun!), en fiiin film från peace och Dohertykonserten på Utopia, samt ca 15 st 5 sek's filmer där jag filmat av misstag när tanken var att jag skulle ta kort; där man hör mig yttra "Men vad fan filmar jag för...!!!" i början av varje film

Det är kul med filmer.

Nu ska jag döda mitt befintliga naggellack (jag råkar alltid skriva naggellack när jag ska skriva nagellack så nu behåller jag det så), 'cause there will be some new tonight.

Sen blire tillagning av käk. Får se vad fantasin bjuder mig på!!!!!!



Hoppas ETQ hade en trevlig visit till Finlandet. Och att Pinga fick följa med på äventyret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0