The rakes of Kiloare

Sitter här hos min idag 23-åriga bro' och har diskat så att mina händer blevo skrynkliga (visst är jag en snäll syster???). De har börjat med lammsteken. Det doftar ljuvligt, men jag ångrar ändå icket min val av kost, eller snarare min bortval av viss kost. Snart kommer resten av la familia, men alla är ju så jävla sega så det lär ju inte bli middag förren typ sju-åtta... but I'll manage!

jag är hungrig, men fick ett glarre rödvin innan mamma kom så det är iaf positivt :)))) Nästa födelsedagsmiddag så får även jag dricka alkohol till middagen. Jävla töntiga regler.....Egentligen.

Nu ska jag gitta, herrrrråp

PS plectors nya skiva är fan skitsnygg! DS

Kommentarer
Postat av: Monka

Fail på dig.. glarre = glass, inte glas

2009-10-07 @ 20:14:40
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

åh juste, fail! men jag fick iaf glarre till efterrätt så dagen innehöll ordet iaf ;)

2009-10-07 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0