äppeläpple????

Efter alltför lång tid har jag äntligen fått reda på av en New Yorker varför NY kallas för The Big Apple.


Thank you Omegle you saved ma day indeed!

 

Utställning på Bildmuséet imorrn och där har vi fan varit en gång för mycket.... å mina egna och mina klasskamraters vägnar yttrar jag dessa ord:

AAAAAHHHHHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!

 

nu ska jag finelina klart en influensagris :)

 

PS det finns faktiskt bättre tidsfördriv än att läsa denna blogg. try to find them instead! DS

Kommentarer
Postat av: Monka

Hmm, då får du vidarebefordra dina nya kunskaper till mig angående New Yorks smeknamn nästa gång vi ämnar stöta på varandra

2009-09-03 @ 00:28:30
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0