"ännu ett drygt inlägg, slutar hon aldrig elllllller????"

Vad fan hamnar jag här hela jävla tiden för???? Jag måste bojkotta internet f.r.o.m nu.... fast sen


Jag gillar hur känslorna blandas när jag spelar dessa tvspel på emulatorn, för från början så är jag lyrisk och nynnar med i låtarna osv. Men efter tio min så dampar jag över alla grejer i spelet som jävlas med mig. Det blir en del "Men vad fan vill du mig jävla äggstjälarhora?!!!!!" "Stick ditt lilla cpäckel!!!" "SKITSPEL!!!". Men jag njuter av varje sekund ändå, trots mina yttranden (eller gör jag det?)



För övrigt så är det så chill när man bor här, imorrn ska jag t.ex möta Jessica (förhoppningsvis även Hannis :) ) på stan. Man kan ju sova så länge som är möjligt med tanke på att det är 1 min till Åhlénshörnet. No hurryhurrycurry med andra ord. Bra!

Nu ska jag läsa om Fundamentalism eftersom jag lever efter "cogito ergo sum" precis som berget. Det är en bra filosofi, precis som så många andra

Det äger att bo själv, synd att det inte sker så ofta som man önskar bara

Kommentarer
Postat av: Monka

Haha, älskar när du dampar!

2009-09-26 @ 15:03:08
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0