"ett stycke värsting!"

Åh, Emma och Elin kom hit helt hux flux efter middagen, har inte sett dem på mer än en vecka så det var ägigt och kul och även fint (L)(L)(L) Älska spontanitet! Som när man var liten; alla på bodde på ö-malm så man gick ju bara och ringde på folk om kvällarna. Nu måste man fan bestämma en vecka innan man ens ska ses.... hata moderna tider

Härmed hyllar jag spontanitet (L)(L)(L)(L)(L)(L)

och även Frida Hyvönen!

Imorrn blire schkola as always, och på 2 h 40 mins hålet ska vi kill some time och se Stockholmsnatt , för jag tror den kan vara lite FÖR BRAAA. Tinika will bring tha USB and I'll bring tha compuuuta!

Nu ska jag promenixa, för på hösten är det som ganska tacksamt med sådana aktiviteter. Taggar helgen och jag taggar framförallt SJUNDE NOVEMBER HEJ DÅ!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

whatsuppp 7 november? är din fest bokad och klar då eller?:D

2009-09-07 @ 12:14:57
URL: http://blondinmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0