Fyrtio? Well no thank's!


Blue, blue windows behind the stars,
Yellow moon on the rise,
Big birds flying across the sky,
Throwing shadows on our eyes.

2 tummar upp för den här helgen! Den har varit jävligt chill och det behövde jag. Att få träffa Jessica, samt middagen som jag plus fler människor från männsko'byn hade @ Vasaplanlägenheten igår var nog det bästa! Cpgod mat och gott vin och bra stämning, N-I-C-E med andra ord.

Idag har även Amandus & Vilhelm hälsat på här. Vilhelms hälsningsfras var: "Du ser ut som en avdankad, arbetslös fyrtioåring!", haha men det var fan inte omotiverat, var så jävla trött och seg och hade skabbkläder på mig. Men sådana dagar har man ju ibland ocksååååå

De försökte locka med mig på filmtittande vilket var så inbjudande, men tyvärr har jag massa plugg att göra... hatar att tacka nej till bra erbjudanden för att göra någonting som är tråkigare. Well that's life I guesssss!

Mitt rum är ett bombnedslag. Skitsamma. Lever efter filosofin: "Om man har lite stökigt så beror det på att man har bättre saker för sig än att städa = endast positivt". Men jag kan skylla på att jag varit borta hela helgen iaf?

Nu ska jag tvinga fram inspiration till sve+religionstexten som skall skrivas ikväll, om fundamentalism. Den ska bli jävligt bra hade jag tänkt, so I'd better start working on it now, yeeees?

Helpless, helpless, helpless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0