Han tuggar kex

Ligger här sängen med en kopp rött te - orientalisk kanel och en nygjord spotifylista samt lilla/stora kissen snusandes bredvid. Om min skinnjacka ligger på någon möbel brukar han alltid lägga sig på den. Hade jag varit en katt, hade jag också sovit på skinnjackor i mattes säng.

Idag har Hanna, Nils och jag "pluggat" på ett grupparbete om Monaco. Det blev dock mer fikande (kaffi & buelle), SNESspelande, Half-Lifespelande, lekande med kissekatten osv. Trevligt anyways. Och det är fan utan undantag alltid fint väder på söndagar. Jag lovar att 98% av alla söndagar har sol. Angenämt, liksom.

Idag var det kyrkoval. Jag lyssnade på Häng Gud av Ebba Grön.

Imorrn börjar "stressiga veckan". Av någon riktigt konstig anledning är jag inte speciellt taggad. But I'll live it
anywaz. Borde lägga in in bilder från Piteå. Orkar inte. Borde läsa ut jävla Jerusalem. Vill verkligen inte. Och varför har jag missat VARJE avsnitt av Top Models nya säsong? Stupido'





Kommentarer
Postat av: Monka

VA? Ofta en ny säsong av Top Model går nu?!? Bajs.. har missat :(

2009-09-21 @ 01:14:29
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0