imperiet

Den här helgen har gått så fort. Men den var så betydligt mycket bättre än den förra, så det tackar jag för. Det behövde jag.

Just det; Emma har nu tagit klivet in i vi-som-är-så-coola-att-vi-har-tatuering-klubben, och det äger riktigt mycket. Tatueringen blev sjukt bra, verkligen perfekt som första måste jag säga. Blev ännu mer taggad jag med, än vad jag varit tidigare minsannn! Så så fort jag fyllt arton, har ett perfekt motiv bestämt och även har det ekonomiska finansierat blir det underbar smärta i armen. UNDERBART.


ETQ några timmar innan bläcket fastnade i hennes läderhud. Now it's there - forever!

Det är förövrigt så genealiskt att göra musik med politiska budskap. Därför kan jag inte annat än älska progg och punk. Nu har jag även fallit för Elliot Smith, tack vare Amanduuus. Känns bra!

Idag har vi haft familjefika eftersom Hillevi blir asgammal imorgon (dvs min ålder + 8), och vi fick träffa Jonas familj för första gången. Sjukt trevliga må jag säga!

Hösten ägeeeeeeeeeeeeeeeeer

Nu ska jag påbörja en dryg bok som ska vara utläst till på tisdag, känner inte riktigt hoppet där måste jag säga... Men först ska jag go paint my nails!

(Till tha gang: Ni vet väl att jag ALDRIG tänker sluta blanda språk i mina inlägg? Så glöm era drömmar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0