torsdag 3/9 2009

Jag är så fruktansvärt trött så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Man märker när kroppen blir på gränsen till skadligt uttröttad: När man skall berätta saker eller argumentera för något eller kommentera något, och glömmer bort nyckelorden för att sammanhanget skall bli förståeligt och själva poängen kan läggas fram. The brain doesn't work the way it should

Redovisning om vår utställning, aggressioner mot M&E (speciellt M idag men jag hatar båda ändå), besöka utställning på bildmuséet, vara med om mitt sista riktiga skolfoto i livet. Idag kom jag ännu mer till insikt över hur otroligt underbar min klass är. Den är bäst, theres no doubt about it och jag uppskattar det så jävla mycket

Jag har även kommit fram till att det finns olika sätt till självkritiskhet, men det tänker jag inte gå in på här :) Jag är så filosofisk av mig emellanåt... och även ekosofisk!

Kvällen spenderades hos mina bröder och de är fan bäst i världen. När vi handlade mat och beställde pizza på Å-hem Centrum (kl var mkt och vi var danka) så var det nåt nollningstjaffs som pågick. Lärarstudenter som hade på sig fula orangea klädnader och som lekte nån töntig lek och skrek som fan. Depp att veta att man har cirkus 10 jävla pluggår framför sig, som om det vore något att fira? Tycker synd om dem...

Sen såg vi 12 Angry Men, SJUKT bra, se den! Jag och Amandus bytte musik med varann (älskar att vi delar musiksmak i hög grad), och nu har jag Neil Young, Sam ApplePie, Elliot Smith, ännu mer Dylan och Ebba Grön unt so weither vilandes i  min mpthree


SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖMN SEN HELG HEJDÅ!!!

lol PA100ukastet???? Vad fan sak jag skriva??? Löser det imorrn nu stupar jag

Kommentarer
Postat av: Monka

Tagga PA100?!??!?

2009-09-04 @ 15:11:27
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0