27th of Aprilll

Väntade i två h på att Sam. skulle börja, men när det där eviga tjatet om medtagandet av laptop dök upp igen, blev jag rätt less so I weeent away. För att förklara frasen i ;PPppppPpp-stuk:

Far på Sam, får närvaro, säger: "Går till bibblan och arbetar!". Sen drar man hem ;PPPppPp

Haha förlåt men jag orkar bara inte.

Så jag for hem istället; promenerade med min far i solskenet så att han kunde lära mig allt nödvändigt vetande om Agenda 21, sedan drog jag till mor och fikade. Nu lyssnar jag på Kingston Trio.

Läste ordet "Kingston" på mitt usb, funderade över huruvida det fanns ett band med ovanstående namn. Och se där se där, det gjorde det. Lättsmält musik

Idag drack jag en hel kopp silverte (= varmvatten) eftersom min hjärna suger (samtidigt som den är det bästa jag har). Förvånande nog, så var det faktiskt drickbart. Kanske inte bör överdriva och säga att det var gott, men det var typ det

Och ordet smälek bara etsar sig djupare och djupare i hjärnbarken... VAD GÖRA?!?!?!




















Dagens musiktips:

1. Kingston Trio
2. White Lies
3. The Kinks
4. Peter, Paul And Mary (= passande för er Simon & Garfunkelnördar som jag själv)




Kommentarer
Postat av: Emma

skulle också vilja ha en superbildad pappa :(

2010-04-27 @ 17:51:42
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0