bakom blåa ögon???

Tillåt mig att skratta: Varför SKULLE jag betala för att slippa reklam på min blogghora?! Personligen avskyr jag reklam (ett väldigt starkt skäl till varför jag aldrig kollar på tv, tål fan inte hjärntvättspropagandan), men jag är inte så äckligt mån om denna obetydliga sida att jag måste ta bort reklamen till varje pris?

Man har inte valt att den ska vara där, men nu är den där och det kan jag leva med. Stupid ideas, djeeez!

Men det som jag egentligen tänkte säga var: exakt vad vill bloglovin mig??? Vi har nog något otalt med varann eftersom det laggar schtuck all the time. Skitsida


Älskar onödigt mitt-i-natten-hat, gör vi inte alla? :)


En vän som inte har något med inlägget alls att göra. Bilden får bo här likväl. Hoppas innerligt på att Jessigottens spekulerande i hemvändande kring Valborg blir verklighet!!!!1

Nighty night on yall

Kommentarer
Postat av: Emma

HON SKA HEEEEEEEEM (L)(L)

2010-04-26 @ 08:03:52
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0