cha hej då

Jag brukade hata Håkan Hellström så fruktansvärt mycket under högstadiet, men varför blir jag så lycklig när jag hör "En vän med en bil"? Den och "Ramlar" ÄR ett måste på förfekkena; tillsammans med Modern Talking, Depeche Mode, Lady Gaga, MGMT's första och en massa annan bra musik som egentligen är dålig men som ändå är bra.

¿¿¿Comprende???



En gång när jag fekkade träffade jag en c00l_brud. Lägg märke till min blick av åtrå!

Och om ni RIPar mitt hår på denna bild; vänta i 2 mån så får ni ännnnu mer att säga till om. TAGGAAAA kort!

PS Gumman klart du ska med ikväll!!!!!! Puss DS

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, man ser helt klart att du raggar på cheyen där ;) ;) ;) kamma du???



jaaa jag kommer ikväll!!!

2010-04-30 @ 21:40:04
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0