det börjar bättre än bäst ;););)

Dagen börjar bara mer än loligast as can be; somnade sent igår (till mina vänner vars anklagande blickar bränner hål även på denna sida datorskärmen: Jag lade mig i tid oki!!!), så jag var alltså rätt trött när jag vaknade. Men jag gick upp i tid ändå. Hann äta frulle i godan ro;  och även kika i VK, lyssna på Beatles etc
Gör mig i ordning utan att stressa, eftersom stress suger. Inser att jag kommer komma sent, så cyklar som ett cp = asjävla fort, så till den grad att det påverkar min kondition positivt i förlängningen.
Happ. Inklampandes i NkAklassrummet inser jag att något är fel. Jan ser inte likadan ut, och den där dryga arenanaturaren sitter där och glor.
Slutsats: Har tagit fel på en jävla timme hela morgonen
Ännu roligare: Förra onsdagen gjorde jag exakt samma sak; fast en timme efter ordinarie tid.
Fråga: Hur fan kan man lyckas faila på tiden inom en radie av 3 h?'
Plus att detta tangentbord (i skolbibblan) är riktigt jävla nasty. Man får garren AIDS om man nu skulle få för sig att slicka på det av någon otroligt sinnessjuk anledning. Hatar Mac (no offense Molly och Elin)
Killing tiiiiime, yeeeeeah  <333345

Kommentarer
Postat av: Emma

du är sämst! men du kanske är förvirrad med tanke på att du inte har någon normal dygnsrytm? kan bli svårt då

2010-04-28 @ 12:01:28
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0