"I'm very happy for you"

Bra saker:

1. Piercar mig om en vecka, äntliiiigen
2. Har världens bästa syster
3. Är glad att jag funnit diktandets sköna konst, ej en dag försent
4. Har bestämt mig för att klippa kort senare i år. En frisyr som är cool/snygg. Taggar.


Dåliga saker:

Tillåt mig att småle, kanhända? Fast man kanske inte skall vara sådan



kan inte spela piano. ganska synd egentligen

ps Mollsow; har sagt det förr men det tål att sägas igen; njuter av din lista! grejttt ds

ps2 Gillar att Kinnaman är MQ's nya affischpojke. Berättigat! ds

Kommentarer
Postat av: Emma

ska följa med när du ska piercaaaaa dig!!! och du ska med när jag gör det (L)

2010-04-26 @ 21:54:13
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag vill också följa med när piercandet äger rum! Om jag kan :):):)

2010-04-27 @ 00:46:32
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: molly

åh bra gumman!! (L) haha förresten, visst uppdateras den om jag lägger in nya låtar??

lyssnar även på din lista nu <3

2010-04-27 @ 19:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0