när jag såg fever ray i skyltfönstret på sister ray

Tänkte avrunda dagen med att läsa 39 nya blogginlägg. Insåg dock att 4-5 h's koncentrerat rapportskrivande gör huvudet lite för uttröttat för att besitta den kapacitet som behövs för att läsa + förstå vad man just läst. Så jag skippar't

Är klar med rapporten, men den kan behöva finjusteras. Ska ställa 5 frågor till H-E imorgon för att veta säkert. Sååå inget hejropande förrän jag vet om jag är över åååån (bäcken).

Imorgon ska vi på studiebesök på Brandstationen. Kan faktiskt inte tänka mig något mer lame. Speciellt inte med tanke på att jag redan varit där, under mina ~~ljuva högstadieår~~ med min ~~underbara högstadieklass~~ *ler vid tanken på vad som förut var, och längtar tillbaka*

NOT

g'natt


2_snela_hestar jag troligen föräras att sällskapa med imorgon (lägg märke till snusdosaN i höger hörn... veeems e deee???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0