NoSummr4u

























Någon gång i mitt liv ska jag jobba i en skivaffär. Tänk att träffa musikintresserade människor dagarna i ända, lyssna på bra musik hela dagarna som man dessutom väljer själv, bli så himla kunnig inom alla olika genres och FÅ BETALT för det?

Någon gång i mitt liv ska jag jobba på ett kafé. Tänk att träffa glada, diskussionstaggade, fikasugna människor dagarna i ända, baka underbara ätbara ting, bli bäst på social kontakt och rent allmänt få prata med så himla mycket människor varje dag och FÅ BETALT för det?

Någon gång i mitt liv ska jag vara egenföretagare. Företaget ska vara en kombination av båda ovanstående på något vänster. Och det kommer bli lovely. Ni är varmt välkomna till detta ställe när det beger sig, om ca 10 år. Vet inte riktigt var i världen, men det lär ni märka.

Ses där och då!

Hejz

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

I'll be where you are!

2010-04-08 @ 22:59:39
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

åh va fint vännen, självklart skaaaru <3<3<3345 hjärta hjärta love

2010-04-08 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0