PAUL

= världens bästa kafé utanför St. Paul's Cathedral. Viktigt vetande, indeed

Har slitit som ett djur med detta oändliga PA100helvete denna söndag/dankdag. Med andra ord blev det inte lika mycket dankande som annars brukar denna helgade dag, men somliga är ju som bekant lediga imorgooon så jag tar igen vilan då. MEN DET VIKTIGASTE = JAG ÄR KLAR, DONE, FINITO MED SKITEN

blondaa är förresten min nya idol. Han är kung! Check it out, bitches. Är även vän med honom på fb nu *både stolt men samtidigt införstådd med töntigheten i situationen* ;) ;) ;)


Min rygg gör cpont. Jan hade möjligtvis ogillat dessa flertalet timmar av ickeacceptabel arbetsmiljö som jag utsatt min kropp för denna kväll, men som sagt; "Vad gör man inte för konsten"?

I am the passenger. Och nu ska jag läsa/sova HERRÅP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0