Sam Goody

Sitt inte inne och läs den här skitbloggen, ut för fan!!!1 Underbaraste vädret, har chillat på ztan i flera timmar med Hanniz och Hillevi, älska soool

Bokade dessutom piercingtid. Blev typ astaggad bara av att boka; så till den grad att jag var tvungen att spurtcykla hela vägen hem, inklusive Mariehemsbacken (det gick fort!). Fint mitt öraaa skall bli <33345

Ikväll ska jag pussa på kattungar och träffa mina fantastiska vänner. Helg är ju the bezt alltsÅååÅååÅå



Inget nytt under solen i och för sig, men det tål att repeteras: Bistrokaffet benämnt Peru, på Barista, är ett av stans i särklass godare kaffe. Fairtrademärkt dessutom, bättre blir det EJ

Vill ha tredje i femte nuuuuuu, VILL KÄNNA SMÄRTA

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0