04:29

Skulle kunna mörda för lite julmust. Om det inte vore för den mikroskopiska detaljen i sammanhanget; att jag råkar vara pacifist. Julmust är likväl livets dryck.



JÄVLA

GOTT

!



Jahapp. Sitter och funderar över hur jag lyckades med bravaden som kallas: "Hej jag lägger mig aldrig innan 05.00 av ren princip". Ok om man är ute och ränner hela nätterna och sysselsätter sig med viktiga saker såsom klottring/graffande, fekke, nattbadande, cruisande, beskådning stjärnorna eller vad fan som helst. Men jag kommer ju sällan hem efter 02.00 (om det inte är fekke på g). Följdfrågan blir således: är det rimligt att 3-4 h kastas iväg på en sekund åt internet varje natt?

Svaret är ett starkt, rungande ja. Fast nej. Fast ja ändå, men bara denna lilla period. Denna mellandel av livet.




Har äran att sällskapa dessa underbara crazypeople + några till imorgonkväll, inte en dag för sent! Åh älskade estetjävlar, vad jag har saknat er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS Alla minus Hanna the man förstås, och det river i mitt hjärta gumzan, tack för det....DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0