sockenvägen 52

Är trött, men vill inte sova. Vill sova, men är inte trött. Eller va, hur var det? Kommer Lykke Li släppa nytt? Kommer löven falla snart? Kommer Bibsen älska Winstonboy slutligen? Kommer jag att kunna jobba nästa gång de hör av sig? När fan får jag tillgång till en kamera? Var bor jag om ett år? Vad gör jag imorgon? Kommer jag klara av universitetslivet? När är det fekke?

Så många frågor, så många svar! Fast jag menar förstås så få.

Men fortfarande; är jag trött eller inte?!?



Kommentarer
Postat av: Monica

Har inga svar men angående fekke måste jag bara säga att när jag kommer hem igen ska det ordnas en helvetiskt HEJDUNDRANDE välkomsfekke för mig!!!!! Kom på det i detta nu, fan vad kung det skulle vara! Alla får komma, komkom

2010-08-16 @ 19:36:13
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

Han är ett estetiskt geni! Gottfried Helnwein heter han; hemsida: http://www.helnwein.com/

2010-08-16 @ 20:02:17
Postat av: /innehavaren av denna blogg

lol svarade på¨fel kommentar i fel inlägg, faaail



Men jaaa:FEKKE AND I'LL BE THERE!!!!

2010-08-16 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0