Suburban Wars

Ska på Shape Up ikväll med trevligt, folkligt folk, och rådfrågade Amandus om vad det var för ett ställe. Vad det är för musik och vilka typer jag kunde förvänta mig att stöta på där. Detta ytterst tillfredsställande svar fick jag tillbaka;

"Det är väl nåt sånt därnt diskotek, electro, pop indie! Väldigt många killar med ray ban glasögon iaf..."

Kvällens följd äro given, vår lycka funnes införliven! Eller nåt


Googlade på indiepop. Detta fick jag upp:



Vet fan inte vilka det är och tänker ej ta reda på det heller. De ser perfekt halvmelankoliska och svåra ut.


Snart kommer jessigotten hit, happy times!

Mitt te smakar te med mjölk i, trots att jag bara har förorenat det med honung och inget annat. Knasigt. Och ganska opassande med tanke på att jag ogillar mjölk. Men vad gör man.

Kommentarer
Postat av: molly

LYSSNAR PÅ SUBURBAN WARS NUUUUUUUUUU

ÖDET

ÄLSKAR DEN LÅTEN SPECIELLT HUR DEN BLIR MOT SLUTET AV LÅTEN FÖR DÅ BILL JAG EXPLODERA OCH GRÅTA TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ :-)

2010-08-22 @ 18:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0