9/12-2010

*Är addicted så jag skriver dirr efter att jag ätit*

Hatar fan internet

Men jag måste bara tillägga att nu när jag åt ugnspannkizar, vilket jag ej gjort på flera år, fick jag feta flash-backs. Brings me back till när jag dansade på Umeå Dansskola (har dansat på Balettakademien också) och bodde i Holmsund. Då brukade el padre alltid komma och hämta mig efteråt i gammvolvon vi hade då, vi catchade alltid upp Amandus på vägen också *miljövänliga samåkare* (det är dock ALDRIG miljövänligt att åka bil obsobsobs), som gick på Östra vid tiden, och begav oss hemåt i vinternatten eller vår- eller vad fan det nu var.

Och alltid när jag kom hem var det: duscha/äta ugnspannkizar/klappa Morgan och Roxy (the hamsters) och sen glo på tv.

Det är så skumt att jag bott i Holmsund. Det känns som ett annat liv egentligen. Det var det iofs också. Min jämt pågående antitelivisionspropaganda kommer från den tiden. För eftersom att jag inte kände någon alls där, då jag hade vänner & skola i stan, så kollade jag A-L-L-T-I-D på tv, varje dag. Slötittande. I brist på annan sysselsättning (Storsjöhallen tilltalade mig inte nämnvärt, nämligen...).

Därför fyllde jag då upp min tvkvot för resten av livet. Numer finns få saker jag hatar så mycket som att kolla på tv. Vägrar ha en när jag flyttar hemifrån. Det är verkligen det absolut ovärdaste tidsfördrivet; man matas bara in med massa reklam och amerikansk skit som jag absolut kan vara utan.

Jaja, nu ska jag inte moralisera mer!


Men dans är jävligt roligt i alla fall. Borde styra upp det till våren kanske? Något afrikanskt vore skoj *försöker värva fler intressenter via bloggish här*


Nu ska jag förtära mitt mycket goda kaffe och varken kolla tv eller klappa hamstrar.

Zee ya

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

man måste ha en stor bigmama-röv för att kunna dansa afrikansk dans. så jag kan, men inte du!!!!!!! HAHAHAHHA ägd

2010-12-09 @ 20:25:43
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: filliezz

den såg jag inte sist vi sågs :P äsch men de e ba å skaffa = enkelt!!!!! får fetta under julhelgen :P:P:P:P:P:P

2010-12-09 @ 21:11:19
Postat av: molly

följ med på afro på iksu, det äger!!

ps. tv ÄGER, hur ska vi kunna bo i kollektiv ;)

2010-12-09 @ 22:25:21
Postat av: fillieyo

okej, låter riktigt skojeee har faktiskt aldrig testat det där! men äre dans? trodde typ det var...afrikanska rörelser...till musik....vilket iofs också kan klassas som dans!



aja får se va man hamnarrrrr



hahaha åh juste. ni får ha er jävla tv i vardagsrummet men mitt rum kommer förbli ~tvfri zon~ :):):):)



kommer dock uppskatta tvskärmen när man vill se film!

2010-12-10 @ 00:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0