Aerie


~Det bor en pianist i min katt~

Och det är fan sant, nyss uppgraderade han sitt spelade, lät fan bra. 3 toner efter varann som faktiskt hängde fint ihop.




Saker jag hatar:


  1. Dåliga DJ's

Och ja, inget mer på den listan för det är fan det ENDA jag hatar så jävla myckeeeet!!! Hur svårt är det att ha koll? Eller vadå; önskade typ 10 bra artister (märk väl: inte ens specifika låtar just för att underlätta + öka chanser för att nåt skall finnas) och de ba: "Öhhh nej vi har inte just den, den och den. Men vi har åminstone denna :S:S:S"

FU! Ska bli DJ endast därför; tål inte att andra ska sitta i den auktoritära väljarpositionen när de inte ens kan tillgodose publikens små men ändå berättigade önskemål. Jävla musikdiktarorer utan begrepp....


Aja jag såg iaf till att det blev BD, Håkan, The Knife och MGMT (obs endast en låt vardera...). Alltid något.

Hahahahahha plus att jag gick vilse på Campus! Vandrade i sakta mak åt var jag trodde var hemåt (i nuläget vet jag faktiskt inte riktigt varåt det var). Kom till "Teknikhuset"; bara: "Öeeehhhhh var är det eller VAD FAN är det????". Var jag än gick mynnade alla cykelvägar ut mot randomminibilvägar omgivna av myskoskog.

Så hemvägen tog typ 1,20 h, skulle väl egentligen tagit 30 min :P:P:P:P

ÄGDE.


Nu ska jag sova. Imorgon ska se The Knife live (eller ja på dvd då men det är väl så nära man kan komma lol) samt fika tills jag dör av sockerchock.


Herråp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0