min kärlek till ~kniven~

 

Kommentar till klippet på tuben: "This makes me happy to be alive". Och jag kunde inte ha uttryckt det bättre själv.

 

Har sagt det så evinnerligt många gånger, men det tåls att säga igen. Får jag se The Knife live en gång i mitt liv, så kan jag dö lycklig. Trots att jag gillar så fruktansvärt många artister/band ur alla möjliga genrers, så kan jag helt ärligt säga att det inte finns något existerande band idag som jag vill se mer, än vad jag vill se The Knife.

 

Pratar man förr i tiden är saken en annan kanske. Men av nya band idag. Får väl hoppas att de gör fler album med tillhörande turné. The dream

 

Har aldrig reflekterat över om det finns någon livedvd med The Knife. Kikade på Ginza, och DET FINNS. Ska köpa NUNUNUNUNUNUUUU


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

jadu det hade varit nåt..

2010-12-02 @ 00:53:00
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /fillieyo

he hade VART NÅÅÅÅÅ (L)(L)(L) vi får njuta av dvd'n iaf när han köm hem te me!!

2010-12-02 @ 01:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0