some nice shit

Skulle som tidigare skrivet beställa en Livedvd med The Knife. Men eftersom att ginza är världens bästa sida så råkade jag spåra lite; fatta hur många ASBRA skivor som kostar 49kr/st???? Heeelt galet. Så jag kostade på mig att dryga ut min skivsamling (som en vacker dag skall vara så där underbart välfylld att man kan titta i 10-15 min och fortfarande hitta nya titlar) med dessa:

  • The Knife - Silent Shout/An audio visual experience (Livedvd)
  • Broder Daniel - Singles 1995-2004
  • Jefferson Airplane - Best Of 1966-1974
  • Frida Hyvönen - Silence is Wild (hennes bästa album)
  • Pink Floyd - Piper at the gates of dawn (deras första album, sjuuukt jävla braaaa är det)
Och anledningen till att jag köper samlingsskivor också, är för att det är fler låtar på de skivorna oftast, och artister som jag inte har som favvosar brukar jag inte köpa album av av den enkla anledningen att man inte pallar köpa alla album för att täcka upp alla bra låtar. Men Beatles, Knife, Dylan, Floyd etcetcetc mm vill jag gärna ha många album av. Jag ska ha alla Beatlesalbum såväl som CD som LP. That's one goal ya know.

Neeeejeee kom på att jag glömde köpa något med Joan Baez, menååååååeeeeeeehhhhh

Aja skitsamma, taggar när paketet kommer (L)(L)(L)

/ MVH den jävligt dubbelmoraliska ickematerialisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0