that means a lot

Vaknade och kände mig helt säker på två tattooishas jag vill gööööra. VILL. Kan förtälja att de förmodligen går att göra på drop-in båda två. Sånt är ju skönt.

(Man får ju komma på andra idéer när världens underbaraste, perfektaste idé inte gick att genomföra på min idiotiska, späda, arm....the sorrow (U))


Nu ska jag gräva mig under jorden tills tentish e över :P:P:P drar ut internetsladden på min stationära, kanske stänger av mobileo också om nöden kräver det, ifall idogt kontaktförsökande med mig misslyckas - så behöver ni ej undra om jag lever eller ej :P:P:P


I helgen ska jag fira med iskall ÖL

herråp

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

öl... skaru ut med ~"genusarna"~ eller får man följa

2010-12-14 @ 17:02:38
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehafvaren av denna bloggish

jag tänkte dricka den med mig själv men du får mer än gärna sällskapa min eminente kamrat!

2010-12-14 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0