när ~surfningen~ int gick som man tänkt

Jättelolish att det är ~driftstörningar~ på vårt bredband just nu. Innebär att man inte kan nyttja stora sidor; bilder syns inte, och allt ser helt jävla hedenhösefterblivet ut. Typ som internet skulle ha sett ut om det existerat på femtiotalet. Facebook ser t.ex ut som så: En vit sida, med en "meny" till vänster beståendes av massa olika låtsaslänkar med ord som "Namn" "lösenord" osv.

Vissa bloggar kan man dock läsa och jag kan även vara inloggad här. Hahahaha det roligaste av allt är att QX ser exakt likadant ut och förmodligen funkar lika snabbt, till skillnad från alla andra sidor som ser uppfuckade ut. Det beror på att QX är en jävligt efterbliven och mycket enkelt gjord sida (man måste t.ex köa ca 27 minuter innan man loggar in. Om man inte köper guldmedlemskap. Men det gör man inte.). Hahahahha så jävla lol


Jahaaa, det är väl bara att städa ist då, om det inte bjuds på surfarquellN!

Hade jag varit ung på 70-talet, som ju är min eviga ogenomförbara dröm, så hade jag inte ens behövt bry mig om horinternet. Så jävla orättvist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0